כחברה המובילה את תחום הקליטה והבניה בקיבוצים, אנו מייחסים חשיבות רבה לתחום שרות הלקוחות שלנו, המהווה ציר חשוב ומשמעותי בכל פרויקט אותם אנו מנהלים. קבוצות הנקלטים בפרויקטים שלנו, וכן בעלי התפקידים הרלוונטיים בקיבוץ, זוכים כולם בכתובת אחת ברורה ונאמנה, דרכה ניתן לקבל מענה לפניות ושאלות בכל שלבי הפרויקט.
טל, בעלת תואר ראשון במדעי החברה, סוציולוגיה וקרימינולוגיה, אחראית על תחום שרות לקוחות בפרויקטים השונים. טל אחראית על הקשר בין בעלי תפקידים במנהלת לגורמים האחראים בחברת קורום, על יצירת קשר איכותי ובונה עם הדיירים, הן כקבוצה והן כיחידים ומתן מענה מהיר ויעיל לפנייתם. טל אחראית גם על תחום משאבי אנוש בחברה, גיוס עובדים ויצירת מרקם עבודה בונה ומהנה לכל העובדים